torsdag 27 oktober 2011

Unspoken

Dags för en liten uppdatering igen, men även denna gång utan bilder (glömde sladden). Ni som följer min blogg kanske har märkt och läst om min bokblogg som kommer igång så småningom och ni kanske även har märkt att jag nu visar vad jag lyssnar på för det kändes dumt att ha med böcker både här och på bokbloggen. samt att jag genom att jag fått igång min stereo, lyssnar på mer musik igen, härligt. Musik är så underbar medicin tycker jag. Apropå musik så har jag fått tag i en biljett till nästa års Melodifestival, deltävlingen i Göteborg, ska bli spännande.

Veckan som gått, (jag kan inte fatta att det redan är torsdag) har varit otroligt social, i måndags var det symöte med "de smått galna" och det var trevligt och med god mat (utan purjolök till mig). Vi tjatade mycket och länge och faktiskt tog Åsa upp och gjorde klart sitt handarbete, kors i taket.

På tisdag kväll fick jag en inbjudan till praktikant-Sandra att hon och Kissen skulle träffas, se på film och tjata lite och vips var jag ute och for i skogen. det var en toppenkväll, med fika, filmen Trassel och lite skvaller. Trevligt hade vi och myste med många tända ljus.

Igår kväll var jag bjuden på te och scones och även här var det många många ljus tända. Själv är jag så dålig på att mysa till det med tända ljus, men har nu bestämt mig för att bli bättre. Detta var förresten också en trevlig kväll.

Ikväll jobbar jag länge så det blir inget socialt förutom det sociala som finns på jobbet, nu är det mörkt när jag kommer hem så det blir en så himla kort kväll. Men imorgon är det fredag och det är ju aldrig fel....

Inga kommentarer: