fredag 14 oktober 2011

Sit and wait

Fredag igen och det är ju inte fel, tyvärr så har jag varit sjuk 1,5 dagar denna veckan så det blev inte så mycket gjort på jobbet som jag tänkt. Helgen var lite för bra och lugn så min mage började ta igen stressen som varit och vips blev jag sjuk. Men nu är jag på benen igen och hoppas på en bra helg för jag har många och spännande planer,  som ikväll exempelvis ska jag byta hårfärg, Stefan och hans assistent Kristin kommer och ska hjälpa mig får lite mer färg på mitt hår, så good bye till blondinen och fram med en förhoppningsvis fräsigare person. Imorgon blir det trädgårdsarbete och party med nya hårfärgen på kvällen och på söndag konsert med Karin Starck, så helgen blir toppen antar jag.

Jag har dessutom startat upp en ny blogg där jag ska skriva mer om böcker, kort sagt så har jag slagit till och gjort en egen bokblogg. Inspirerad av min vinst i måndags och jag hoppas verkligen jag kommer ha tid att skriva på den. För att lättare kunna skriva på den gjorde jag en investering och köpte ett tangentbord till min mobil för att testa om det fungerar. Håll tummarna...

Eftersom jag nu är pank efter ha köpt en massa nya skivor och inte kan köpa fler, har jag istället gått igenom min skivsamling och sorterat den (i färgordning, vad annars?) så hittade jag en massa bortglömda skivor också, så nu har jag massa bra att lyssna på. Som denna som har en mycket bra video till:

3 kommentarer:

Marie sa...

När får man adressen??? Kram

Babsan sa...

Precis. Var är adressen??
Och var är bilden på det nyfärgade håret..? :)

Carola sa...

Tips till er som vill läsa, kolla min profil på bloggen!