onsdag 28 december 2011

Love is in the air

Eller kanske inte, snarare regn och rusk, men jag har inga problem med det så länge det är barmark. För de två sista vintrarna botade min snölängtan och även minnet av benet jag bröt 1986 på en isfläck.
Julen har varit toppen, men även snabbt över, kort med tre dagar. Var dessutom förkyld så jag har inte varit på topp, men det var ganska ok ändå. Inte så förkyld att jag missade julfirandet hos moster och morbror, där jag var på julaftons kväll. Men först på kvällen innan julafton var jag hos  Carro och Fredrik och spelade Bingolotto. Vi vann inget men hade mycket trevligt ändå och skrattade mycket åt årets produktion av Bingolotto.
På julafton tog jag det ganska lugnt och ringde familjen och myste så mycket som möjligt. Fick mycket fina julklappar och åt god mat, en julafton kan nog inte vara mycket bättre. På kvällen var det julgröt hos moster med kusin och hennes familj.
På juldagen var det lite julstök innan brorsan och hans familj kom. Vi hade en härlig juldag med julklappar, julmat, bowlingturnering, sällskapsspel och julgodis.
På annandagen var helt ensam hela dagen och gjorde bara lata härliga saker och åt bara onyttiga saker, underbart!
Idag har den kommande helgens planer blivit klara och det kommer bli en toppenhelg, med hela familjen och bästa vännerna.
Ikväll har jag det skönt i soffan med filmen Valentines day. Där är det verkligen love in the air!

Inga kommentarer: