tisdag 8 maj 2007

Hej,

har blivit utmanad och ska försöka svara (kom ihåg att det är tisdag morgon och jag är klädd i rosa)

Tre saker...
jag inte förstår:
1. Politik
2. Dumma människor
3. Grekiska...

som finns på mitt skrivbord (på jobbet)
1. Näsdukar (jävla snuva)
2. Julglitter
3. Videofilm med Barbapappa...

jag gör just nu
1. lyssnar på Depeche
2. funderar på min inlämningsuppgift
3. funderar på om mannen utanför mitt fönster får ut något av sitt hoppande han kallar Qi gong...

jag vill göra innan jag dör
1. bli världsmästare
2. träffa Foppa (Johnny Depp duger också)
3. bli kär igen (se punkten ovan)...

jag kan göra
1. hitta försvunna saker
2. göra bort mig
3. läsa böcker...

jag inte kan
- sjunga, men det gör jag ändå
- uppfostra min hund
- förstå orättvisor...

jag tycker att du ska lyssna på
- Depeche mode
- Kane Roberts
- Danko Jones...

jag skulle vilja lära mig
- ta bra kort
- inte vara blyg inför trevliga killar
- vara i tid...

favoriträtter
- tacos
- grynkorv
- varm korv i bröd

Vet inte riktigt vem jag ska utmana, känner ni er manade är ni varsågoda att fortsätta.

2 kommentarer:

Team Klyftamo sa...

Schysst! Vad ska du bli världsmästare i hade du tänkt? Ska bli trevligt att känna en världsmästare. I vad det än må vara.

Team Klyftamo sa...

Ha ha!
Använde mitt blogger-konto som avsändare till min kommentar, därför står det team klyftamo. Men det är lilla jag, Jessica, alltså.