onsdag 9 maj 2007

Planer och strategier

Hej,

idag är humöret i bott, trots att det inte borde vara det. Egentligen borde jag vara glad, pigg och må bra. Istället känns livet bara botten och varje liten grej känns som ett stort obestigligt berg. Kanske har för mycket om mig just nu, inte många minuter som inte är planerade kvar denna veckan. Massor på jobbet mycket planer och strategier man ska fundera och skriva om, uppsatsen och mina två kurser på fritiden samt att jag ska vårrusa ikväll. Har desstom satt upp ett mål för kvällens gatlopp som jag har svårt att visualisera, inte bra alls.

Helgen som ska tillbringas i Göteborg blir helt fullt upp med kursen, som tur är ska jag bo i kusins lägenhet och koppla av så mycket jag kan mellan passen. Tyvärr kommer kusin lysa med sin frånvaro, vilket var tråkigt eftersom jag knappt sett henne på ett år.

För att inte deppa ihop helt så visar jag denna fina bild på mina skånska brorsbarn, tagen i helgen:

Inga kommentarer: