tisdag 29 maj 2007

Mitt lillfinger

Hejsan,

här går det länge mellan gångerna måste jag säga, först en kort uppdatering. Jag lyckades få inlämnat uppgiften i tid, sent på fredag kväll men ändå på sista dagen. Var så glad och stolt att lördagen var en mycket trevlig dag av bara farten. Var på melodifestvalspinning och grejade sedan med trädgården under dagen. Kvällen tillbringade jag på Terre och Jonas altan och där trivdes jag bra så jag gick inte hem på länge. Var supertrött dagen därpå och det var Buffy också så det blev en lång sovmorgon innan jag for till Vårgårda och träffade Vera och kunde konstatera att hon var ursöt. Massor av brunt hår, fast med en virvel som hon nog inte kommer att gilla så mycket när hon blir äldre antar jag. Hon sov mest när jag var där, ville inte riktigt låtsas om mig utan var hos mamma och pappa mest, jag fick gosa med katten istället.

Idag ska jag bara jobba kort dag för snart ska jag till läkaren med mitt lillfinger, något som jag haft problem med i över fem år och nu äntligen skaffat mig en läkartid för. Hoppas jag kan får hjälp bara. Annars blir det amputering, inte behövs lillfingrar???

Efter det ska jag fika med Sara och ikväll blir det väl ytterligare städning inför helgens gäster.
Ha det bra i det gråa sommarvädret!

Inga kommentarer: