torsdag 10 maj 2007

Vårruset

Hej,

det var en trevlig upplevelse med vårruset, jag höll inte mitt mål men kände mig nöjd ändå. Sprang hela vägen och höll undan spykänslorna som förstörde min spurt. Men klarade mig utan att skämma ut mig totalt. Buffy däremot gjorde sitt bästa för att skämma ut oss allihop.

Jag vann på mitt nummer, en termos, en kikare och två sittunderlägg i en väska, mycket trevligt.

Efter rusandet var det picknick i det gröna med wraps och sedan glass inomhus. Mums alltihop, kom hem sent och försov mig lite idag, som tur var så hade jag sovmorgon eftersom jag har kvällspasset. Är trött och slö men lyckligare än igår.

Ska nu iväg till gymmet men kraftig träningsvärk innan, hur bra är det?

Ha en trevlig torsdag, det var trevligt att du läste detta.

Inga kommentarer: