tisdag 15 maj 2007

Uppdatering

Hej,

tänkte att uppdatera alla som läser denna lilla blogg om vad som hänt i mitt liv sedan förra uppdateringen. Det är verkligen fullt upp känner jag. Helgen tillbringade jag i Göteborg och lärde mig om projekt. Mycket intressant och mycket jobb. Var ute med Eva och hennes vänner på fredag kväll, trevlig att träffa allihop igen. Är mycket imponerad av min kusin Eva som verkligen blir bästa vän med sina ex. Vet ej hur hon gör men lyckas gör hon.

Lördag kväll var jag och min kollega från Mariestad på bio, (en tradition) vi såg på the Queen. Intressant film om englska kungahuset. Efter såg jag på Världarnas krig hos Eva, spännande men inte så bra katastroffilm. Läs boken istället!!!

Har efter detta haft några dåliga mag-dagar som jag hoppats blivit bättre nu, men det vet jag aldrig före morgonen då det brukar vara värst.

Idag har vi haft ett idésprutande möte som jag hoppas kan leda till roliga projekt. Fikade på det nya fiket här i byn, café Esperanza. Mycket fint fik för ungdomar.

Men det allra roligaste sedan mitt senaste inlägg är att lilla Vera har kommit till världen: 3310g, 50 cm lång och långt brunt hår. Ett stort grattis till de nyblivna föräldrarna. Förstod att förlossningen var en pärs men hoppas snart höra att de kommit hem så jag kan hälsa på. Välkommen Vera!

2 kommentarer:

blurrygirl sa...

Jag skulle också vilja kunna vara vän m exet. Jag är inte så petig, för mig räcker d med att man blir glad när man ser varandra på stan o kan snacka lite allmänt, utan att det blir konstigt.
Fråga hur din kusin gör o dela med det till mig sen.

Team Klyftamo sa...

Tja, eller så kan ni fråga mig. Jag var hos Magnus och gratulerade honom på födelsedagen igår med tårta när han spacklade i sin nya lägenhet.
Och just nu sms:ar jag med Per-Inge... ;)