fredag 29 juni 2007

Extra Drops

Hej,

idag har jag lite ont i halsen så jag ställde faktiskt in Bodypumpen. (Bokade in imorgon bitti istället, men vi får se hur halsen känns). Så nu sitter jag på mitt kontor och dricker Coca Cola Zero och äter Extra drops för att lindra det halsonda. Provade en ny smak och den var så god att jag nästan äter dem som om de vore godis. Inte så bra.

Jag hoppas verkligen att det halsonda går över, ska ju på vinkväll hos Sara imorgon med Sanna och då måste jag ju vara fit for fight så att säga. Har tydligen en del att diskutera som jag ser fram emot att göra.

Läste en himla bar ungdomsbok igår kväll och imorse del 3 i serien De utvalda av Anthony Horowitz, Dödens fält hette den och var jätte bra. Tyvärr dröjer det till nästa år minst innan nästa del kommer, buhu.

Planerade inför årets Norrlandresa igår också, det verkar som det blir Jämtland mm iår. Intressant.

Nu ska jag snart ner i biblioteket och spana på en viss besökare...

1 kommentar:

malba sa...

Hej Carola!
Här kommer den utlovade kommentaren :-)

Har bara läst Korpens port, men tyckte den var bra! Läste ut Om jag bara kunde drömma i förrgår natt (till halvtvå på natten), tack för tipset! /Malin