måndag 6 augusti 2007

Så var det vardag igen

Så har då snart den första jobbdagen gått och det var nu först den sista timmen som jag kunde logga in vid min dator och kolla mail och annat. Varit full fart hela dagen och inte precis den starten som jag drömde om, men jag kom igång ordentligt och kommer att kunna gå hem snart med en känsla att jag gjort någonting.

Ikväll blir det gräsklippning och promenad med Buffy. Hon kommer säkert vara lite vild så här den första dagen själv hemma på jättelänge, men vädret lovar en vacker kväll så vi kan nog vara ute om inte alla miljoner mygg äter upp oss. Vilket myggår det blivit, det är väl allt regnande antar jag.

Igår såg jag på de sista avsnitten av Greys anatomy och väntar med spänning på nya, verkar tyvärr dröja. Ska kolla serien the 4400 i väntan på en fjärde säsong av doktorerna i Seattle.

Inga kommentarer: