måndag 20 augusti 2007

Tiden går fort

Hej,

det var längesedan jag gjorde ett inlägg så nu kanske det är dags för en liten uppdatering. Inte för att det hänt så mycket spännande, har testat en vinkväll nykter och det gick mycket bra. Blev mycket youtube:ande och jag insåg att jag måste lära mig lägga till goa videos så att jag kan visa lite favoriter för alla som läser bloggen.

Har ett stort inlämningsprojekt på kursen, det sista vi gör och sedan är kursen slut, men det går väldigt trögt med det. Skulle ha skrivit hela dagen igår och det enda jag klarade av var en ynka sida och knappt det. Så nu blir det mycket skrivande här i veckan, jag hoppas hinna en del på jobbet men det är mycket denna veckan så det blir nog inte så mycket.

Känns som en intensiv period just nu, både på jobbet och privat. Det kan båda kännas jobbigt och bra, ska försöka lära mig att inte stressa upp mig i onödan bara. Onödig stress är jobbig.

Inga kommentarer: