söndag 5 augusti 2007

Kunde vara värre

Så var den semestern slut och konstigt nog känns det inte så fel att gå till jobbet imorgon. Hoppas bara att det blir en mjukstart.

Men semestern har varit skön och trots att många andra har klagat på vädret har jag haft det bra väder. Norrland var bättre än vad jag hoppats på och denna sista veckan har avrit skön. Imorgon kommer det tydligen bli toppenväder och ändå grämer jag mig inte så, brukar bli lugnt på jobbet då.

Buffy löper just nu och är inte på humör, ligger mest på gräsmattan eller under sängen och tjurar. Det har blivit lite lite motion det sista men imorgon ska det bli ändring på det. hade Norgebesök i veckan och blev bortskämd av att Anita tog hand om Buffy åt mig. Men nu är det bara vi två igen, det kanske är bra att det blir lite lugnare för henne när hon inte känner sig på topp.

Nu är det dags för sängen, kommer ha det svårt att gå upp imorgon ändå. Alla som fortfarande har semester får ha det så bra och vi som börjar joba får väl börja planera för nästa semester.
C

Inga kommentarer: