onsdag 8 augusti 2007

Streetrace

Igår natt kunde jag inte sova eller snarare fick inte på grund av att vägen utanför mitt användes som street race bana och det var en himla liv. Trimmade moppar, trimmade bilar, fulla ungdomar och till slut tror jag att det var en helikopter ute och flög också. Så imorse försov jag ju naturligtvis mig, men kom till jobbat något sånär i tid. Det var stackars Buffy som fick "lilla varvet" istället för hela slingan. Men hon är lite seg ändå såhär i löpningstider. Inga killar var det ute heller för hennes del, så hon kröp under sängen igen och somnade när jag halvsovandes for iväg till jobbet. Först efter lunchen som betod av en supergod skaldjurssallad och en coca-cola blev jag pigg och kände mig något redo för jobb. Förmiddagens jobb hade bestått av bokuppsättning vilket var ungefär allt jag klarade av.

Jag i alla fall har lyckats skriva en del på inlämnngsuppgiften idag, dock inget imponerande och jag får ta tag i detta ordentligt i helgen känner jag. Det och fortsätt städning.

För att pigga upp mig handlade jag till mig själv i leksaksaffären lite småsaker med min
favvofigur: Happy Bunny
Detta fick jag inslaget av bara farten, ingen tror väl en vuxen person som jag shoppar saker till sig själv i leksakaffären. Så nu har jag en snygg väska som jag redan packat inför imorgon, ett nytt block och en mapp, allihop med min favoritkanin på.
Finns även fler på :http://www.itshappybunnybooks.com/
Ni måste även kolla på vad som finns med Happy Bunny, jag vill ha allihop: http://www.allposters.com/-st/Happy-Bunny-Posters_c58322_.htm
Var ute och joggade med Buffy ikväll och det kändes mycket bra, förutom när jag sprang förbi fotbollsplanen och hela byn stod där. Buffy däremot tyckte det var varmt och jobbigt så det blev bara ett varv, riktigt bra tid dock, även med lite olika nödstopp för B.
Får köra fler varv någon annan dag, nu känns det bra i alla fall. Hoppas att detta gör att jag sussar gott inatt. Ska in i duschen nu, vi höres.

Inga kommentarer: