onsdag 29 augusti 2007

Sista inlämningsuppgiften

Sitter nu här på jobbet och sliter mitt hår över den sista inlämningsuppgiften. Jobbar ihop med en kollega och vi har väl tänkt bli klara idag eller imorgon. Sista inlämningstid är fredag klockan 12. På fredagskvällen kommer vi veta vilka semniarier vi ska deltaga i. Bara vi får in uppgiften...

Har svårt att komma igång och min klantighet gör inte saken enklare. Skrev en jättebra mening hemma på min dator igår och glömde sedan föra över den på mitt USB-minne och nu sitter jag här utan att komma ihåg den "braiga" meningen och kommer inte igång.

Det är ju bara ett futtigt litet stycke som inte vill komma ur mig, usch vad retligt.

Ska tänka på annat nu så kanske det lossnar.

Skriver alldeles för dåligt på min blogg och mycket har hänt sedan sist. Har bokat konsertbiljetter till Shed Seven i Leeds den 9 december som jag och Sara ska åka på. Konsert och shopping kan det bli bättre??? Har redan nu börjat spara pengar och ska dessutom lyssna in mig på denna grupp då jag aldrig hört dem.

Annars blir det en jobbig tid den närmaste veckan med nya bokhyllor i biblioteket så nu blir det till att kånka (stavas det så?) och bära för glatta livet, men efteråt blir det tjusigt. Barnavdelningen ska flytta och det ska bli skoj, har en massa planer för det rummet. Men först och främst hyllorna.

Har också blivit skolbibliotekarie på två skolor och det är jätteskoj tycker, dock mycket mer arbete men samtidigt trevligt att umgås med barn och ungdomar.

Nej nu får jag försöka hitta på något att skriva igen.

2 kommentarer:

larssonborg sa...

Vad roligt med en ny barnavdelning, får nästan komma och kika nästa gång vi är i Götene!
Anna o Love

Carola sa...

Ni är hjärtligt välkomna, om vi i personalen överlever helgen:-)