torsdag 1 november 2007

mitt senaste projekt...

...är att jag håller på att köpa ny bil. ja ny är den förstås inte, men endast en ägare innan mig. Den är stor och det som är viktigast är att Buffy har godkänt den och trivs med buren i den. Så idag ska jag ge mig iväg till banken och diskutera så jag verkligen kan köpa den. När jag har bilen ska jag sätt in en bild så alla kan se min fina bil. Viktigt är också fjärrkontroll i ratten och mugghållare.

Har gjort ytterligare planer för helgen, en dejt med Vera i Skara låter väl bra och så är en tjejträff inplanerad i Vårgårda. Dessutom blir det fest nästa helg då trevliga stockholmsbon kommer hem. Tur man får träffa honom eftersom man inte ser honom på facebook. Fast först blir det kräftskiva med släkten som förfest...

Idag har jag haft en liten sovmorgon men nu är det dags att ge sig iväg till jobbet, utan möten idag. Hurra för det!

4 kommentarer:

Hellborg sa...

Jag ska försöka vara trevlig även om jag inte finns på f-book. Vi non-bookers känner oss alltid hedrade när f-bookers accepterar att träffa oss.

Anonym sa...

Hinner du kanske komma t vår förfest innan utgången t o m? Annars syns vi på krogen givetvis. Ulli o Mia kommer...

Carola sa...

Det beror på när ni går ut, typiskt att allt roligt händer på en gång.

Anonym sa...

Vi brukar väl inte vara skittidiga av oss? Beror på hur hög feststämningen blir hos mig :)