torsdag 31 januari 2008

Torsdag

Så var det redan torsdag och jag är på jobbet tidigt. Jag har väl inte direkt kommit igång att jobba än, kollat mina mail och läst lite bloggar. Det är kallt idag och mitt lill-finger värker. Tydligen ska det snart börja blåsa också. Typiskt. Jag som nästan har vårkänslor.

Helgens planer är lagda, i alla fall lördagens. Det blir fest med tjejerna och utgång för de som vill. Nästa helg och helgen därpå är också inplanerade så livet är härligt hektiskt just nu.

Mitt musiklyssnade börjar nästen bli maniskt nu, igår hade jag på stereon på i sovrummet, källaren och datorn stod också i musikläge men då hade jag inte mp3-spelaren på samtidigt i alla fall.

Här kommer en bra Peter Lemarc låt:



Fast just nu är det lite mer fart i låtarna som gäller, i alla fall så här på morgonen så den låten som gick i mina öron hela dagen igår var:

2 kommentarer:

Hellborg sa...

...jo det blir till påsk jag kommer nästa gång, party party!

Carola sa...

Bra, då fortsätter vi påskplaneringen. Vi har stora planer nämligen.