måndag 3 mars 2008

uppdatering

Jag känner att jag varit dålig det sista att uppdatera min blogg, varit många andra saker som fått gå före. Idag tänkte jag dock uppdatera lite här. Den sista veckan har jag äntligen fått några rader skrivna på min uppsats, så har jag varit i Vårgårda och hälsat på Vera, Karin och Jani, vilket var mycket trevligt. Vera spelade både gitarr och apa för mig, ett energiknyte utan dess like. Mycket go´ tjej som snart kommer försvinna ur landet, tyvärr.

Har även skaffat en ny TV, som jag installerade igår. Så nu börjar mitt vardagsrum se ut som det ska när det är klart. Saknar fortfarande mattor och tavlor och lite annat smått och gott. Jag har tvättat min bil i helgen, känns bra att ha fått det gjort för det är bland det tråkigaste jag vet. Det sämsta med att vara singel är kanske att man måste tvätta bilen själv.

Veckan framför mig är lång och mycket som jag ska göra dessutom, men jag ser mycket fram mot helgen då jag är bjuden på tjejfest på Internationella Kvinnodagen. Detta ska vi fira ordentligt.

Dagens video är med Danko Jones vars nya skiva jag skaffat men inte lyssnat på än, ett nöje att se framemot:

Inga kommentarer: