torsdag 13 mars 2008

ny mobil

Så har jag äntligen beställt en ny mobil och en ganska bra deal fick jag också. Men jag får ju den efter helgen men förhoppningsvis innan påsk. Det är en SE W910i svart modell och jag hoppas att jag får lika skoj med den som jag haft med min rosa trotjänare. Som nu tyvärr börjar ge sig, med batteri och antenn.

Nu ska jag snart jobba de sista timmarna för denna veckan innan jag ska ha en lång och mycket skön helg. Imorgon är det en dejt med hypnotisören igen och sedan uppsats hela dagen som ska avslutas med Kevin bacon-dregel ihop med Blurry. Resten av helgen ska jag ta det lugnt och bara umgås med Buffy och min uppsats. Har blivit bjuden på stor schlagerbaluns i stan men ska försöka ha en vit helg innan påsk.

Dagens låt är en lugn coversak från en gammal Mel Gibson film.

Inga kommentarer: