fredag 28 mars 2008

Dags igen...

...att blogga lite känner jag. Ska egentligen skriva en ansökan och redovisning till Kulturrådet och tar en liten paus nu. Det har hänt mycket sedan sist, jag har fyllt år igen och blev ordentligt grattad som alla vet jag är mycket noggrann med. Saknar fortfarande några gratulationer men de trillar väl in hoppas jag. Annars så...
Sedan har det varit påsk med en kanonfest hos Blurry och bildbeviset kan ni även se där. Det tog två dagar att återhämta sig från det kan jag lägga till. Träffade många roliga personer och även många mindre roliga, men sådant är ju livet.
Nu stundar redan helgen men en 40årsfest som min kusin bjudit in till. Men uppsatsen är mintt primära fokus just nu, har fått en deadline och jag har redan panik. Så ska ta det lugnt på festen om det går för att slippa slösa bort hela söndagen med återhämtning.
Trevlig helg på er allihop.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det gick ju bra i helgen trots att du inte var med. Vi laddar desto mer inför maj o sommarfester hit och dit.

Carola sa...

Sommarfesten måste börja planeras så den blir av och då måste jag ha hjälpa av dig, o du proffsiga festfixare. Maj kommer bli en hård månad också känner jag, men rolig.