måndag 21 januari 2008

Helgen som gick...

...kommer aldrig åter. Men den var trevlig så länge den varade. På fredagskvällen hade vi Tekväll hos Blurry, mycket trevligt och nyttigt också. Vi var ett glatt gäng tjejer som skrattade, fnissade och skvallrade. Detta gjorde min mage gott. Lördagen var som de flesta vet en otroligt blåsig dag som jag tillbringade i min goa fåtölj med att läsa en intressant avhandling för min uppsats skull. På kvällen var jag bjuden på fest och det var en riktigt blöt fest. Vi tillbringade en stor del av kvällen i en varm och härlig pool. Så igår var jag trött och tillbringade större delen av dagen med att se på sport på TV:n.

Viktigt att säga när det gäller helgen som gick är att jag haft Weeping Willows på hjärnan och lyssnat mycket på dem. Så här kommer en video med dem. Helt fantastisk musik:



Dags för en ny vecka med nya tag.

Inga kommentarer: