onsdag 2 januari 2008

Nytt år

Så var det ett nytt år 2008 man är alltid nyfiken så här i början av året hur det ska bli. Men jag har en känsla att detta blir ett kanonår.

Nyår firade jag med min kära kusin i Göteborg, hela kvällen pratade vi på engelska då vi hade Darren från Australien på festen. En mycket trevlig kille som av någon anledning hämtar en massa saker. Skoj hade vi och eftersom det var så länge sedan jag träffat Eva var det mycket att diskutera som vanligt. Men musiksmaken var fortfarande samma och killsmaken också.

Tolvslaget firades på en annan fest uppe på Ramberget vilket vi intog i snabb takt med hjälp av Queens "Don´t stop med now", med den låten är allting lätt som en plätt. En annan låt som också snurrade i cd:n mycket var "Visit to Vienna". Lite Iron Maiden som uppvärmning inför sommaren blev det också. Såklart Depeche också!!!

Nyårsdagen blev slö, vi kollade på Ronja Rövardotter och lyssnade på vargsången med Freddie Wadling innan det var dags för mig att dra hemåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.