tisdag 22 januari 2008

Musik räddar livet ibland

Just nu har jag en himla massa tankar som virvlar i mitt huvud, tyvärr inga direkt vettiga så för att få tyst så lyssnar jag på musik varje chans jag får. På jobbet är det ljuvligt eftersom mitt kontor känns överbefolkat idag, kallt också. Just bland all Weeping Willows, AC/DC, Neil Young och Peter lemarc så kommer the Poodles med en goding Nights of passion eller varför inte Hanna från Arlöv med Lisa Miskovsky. Som ni märker är blandning otrolig och ni förstår vilket skick mina tankar är i. Listan på bra musik just nu är lång och jag önskar jag hade några dagar ledigt att bara lyssna på musik.

Här är ytterligare ett tips på bra musik, så bra att jag faktiskt har den som ringsignal. Tyvärr ringer det för sällan i min mobil.

Inga kommentarer: