måndag 28 januari 2008

vecka fem

vad tiden går. Så var det ytterligare en måndag och man är åter på jobbet. Själv är jag lite snuvig så jag ska undvika folk idag så gott det går.

Helgen har varit bra, var på fest i stan i fredags och det var himla skoj. Singstar var roligt, mitt lag vann inte men jag tror vi hade roligast. Höjdarlåten var Sarah av Mauro Scocco. Många skratt och djupa diskussioner var det i alla fall under kvällen samt mycket musik. Dock var jag trött så jag hoppade över krogen och satte mig på tidiga bussen hem med min mp3-spelare bland en massa fjortisar.

På lördagen städade jag och fixade hemma inför kvällens besök. Det var trevligt och vi åt tacos och såg lite på Göta kanal. När mina gäster gått hem kollade jag på Ett fall för Frost, min favorit-deckare innan jag somnade.

Igår var det söndag och jag tillbringade dagen med att läsa på om SAB-systemet inför uppsatsen. Lite video och en härlig långpromenad i solen blev det också. Efter promenaden blev det dusch både för mig och för Buffy. Lade mig tidigt men somnade sent och är trött idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag trodde ni vann???

Hellborg sa...

Tidiga bussen, va e de här?? Det märks att man får åka hem och styra upp festande lite.

Carola sa...

Blir det påsken som vi ser dig eller kommer du hem tidigare? Här är festschemat tight just nu, men det finns alltid plats för dig.