tisdag 15 januari 2008

Påskplanering

I förra inlägget klagade jag på att jag var sen så nu i mitt nya 2008 ska jag vara i tid, så nu är påskplaneringen i full gång. Att jag dessutom fyller år på långfredagen gör att jag måste vara ute i god tid med all planering. Påsken ligger tidigare än vad jag varit med om i alla mina 27+ år. ????

Träning är nu inplanerad och jag hoppas att min mage pallar trycket, men idag känner jag mig ganska bra faktiskt, har dessutom snart orkat jobba en hel arbetsdag så det är på rätt väg, eller hätt väg som man säger om man inte kan säga R.

Jag har dessutom varit otroligt duktig och rensat i min mobil, tagit bort onödiga nummer till folk man inte har någon kontakt med längre och rensat hela inkorgen och utkorgen. Måste säga att detta känns mycket bra. Kan varmt rekommenderas för alla som vill börja om på nytt utan bagage.

Inga kommentarer: