onsdag 13 juni 2007

Inga foton

Hejsan,



jag är så dålig på att lägga ut foton här och måste bättra mig. Dessutom går det väldigt lång tid mellan mina inlägg. Men just nu är ju vädret så härligt och man vill ju mest vara ute, speciellt om man som jag bestämt sig för att skaffa en riktig solbränna iår. Än så länge går det sådär, men jag jobbar på det. På radion imorse pratade de tyvärr om regn till helgen och det kändes inte bra alls. Hade tänkt ha en helg utomhus, med bjudning på altanen på fredag kväll och 30-årsfest med lekar utomhus på lördag samt all solning jag tänkt mig genomföra. Vi får hoppas att de har fel , det har de haft förr.



Helgen som gick var underbar, lite vin-tjej-träff hos Sara på fredag kväll och sedan upp tidigt lördag för ett bodypumppass och sedan shopping i Mariestad. Solen sken obarmhärtigt denna dag och jag tog faktiskt en tupplur inomhus. På kvällen tog jag, Malte och Buffy en långpromenad och kollade sedan på Dark Angel. Söndagen blev också lugn och återhämtande (finns det ett sådant ord?), var på spinning och svettades ytterligare och sedan en låååång promenad på kvällen med kusin och vovvarna så klart.

Jobbveckan har varit hektisk och dessutom många sura telefonsamtal med IT-avdelningen. Men nu hoppas jag att det löser sig, som jag trott så många gånger förr.

Hoppas på mer solsken...

Inga kommentarer: