fredag 15 juni 2007

Äntligen helg

Undrar hur många bloggar som börjar med ett sådant uttalande idag?


Fast det är inte helg än, först är det en arbetsdag och den känns lång idag. Sitter därför och försöker kolla om jag har några fina foton som jag kan lägga ut för att muntra upp min blogg lite. Tyvärr är jag ganska dålig på att ta kort med min kamera men sparar för dullt för att kunna köpa en ny. Har sett Saras tjusiga och funderar på en likadan...


Ett fint kort har jag på tre av mina underbara brorsbarn i alla fall:
Idag är det stora skolavslutningsdagen här i kommunen och den enda gången på året som jag är avundsjuk på lärare, ett helt sommarlov framför dem. Härligt. Själv ska jag bara ha tre ynka veckors semester, om det ens blir det och det ligger så långt fram i tiden att jag inte ens kan tänka på det. Men nästa vecka är det midsommar med en extra ledig dag och sommaren är en ganska rolig tid att jobba, folk är gladare och livet känns inte som en kamp.
Men nu ska det i alla fall blir skönt med helg!

1 kommentar:

blurrygirl sa...

Ja kameran är världens bästa med, så jag rekomenderar den starkt..igen!!! :) Läste att du ska leka imorgon lördag, det är bra för jag tänker INTE leka en enda lek förstår du!Jag hoppas på bål, Ha ha ha