tisdag 26 juni 2007

IP-telefoni??

Så var det dags att betala alla räkningar igen och när jag kom till Telia kändes det tråkigt att betala mer än 400 kronor för de fasta avgifterna, nej nu ska jag skaffa Ip-telefoni. Om jag bara vågar, det känns lite konstigt att lämna gamla goda Telia, men kanske bra för dem att få lite konkurrens också. Jag har hittat ett erbjudande som jag tänkte sova på (som kom med direktreklamen). Vet någon något om IP-telefoni så hör ni gärna höra av er???

Midsommar var bra, jag var lite förkyld och tog det extremt lugnt, det enda ansträngande var några hundpromenader och det kändes bra. Kollade på hela Heroes-serien som var superspännande och som faktiskt hade ett slut till skillnad från andra spännande serier (Arkiv X, Twin peaks, och Lost). Lite öppet var det för en ny säsong förstås men ändå ett tillfredställande slut.

Regnar gör det idag som bara den, som mest naturligtvis när jag skull hem från jobbet, kom hem som en dränkt katt och det vara bara att hoppa i mysbyxorna snabbt som ögat och mysa på. Hoppas det inte regnar för mycket imorgon bitti då jag måste komma igång med ordentliga hundpromenader igen.

Nu ska jag njuta av några av de bästa grejorna med sommaren, jordgubbar och Morden i Midsomer. Jag hoppas att alla njuter ikväll, det är alla förtjänade av.

Inga kommentarer: