onsdag 27 juni 2007

IP-telefoni!!!

Hej,

med mitt dåliga tålamod blev det nu IP-telefoni. Ska ha kvar mitt gamla nummer och alltihop och det tar ju ett tag innan jag får utrustningen men nu är det fixat så långt. Beslutet är alltså taget och jag hoppas kunna få mer pengar att spendera på roligare saker.

Har dessutom märkt att jag uppdaterar bloggen dåligt och ska bli bättre på detta. Lyckades även vända den dåliga vanan med korta hundpromenader på morgonen. Imorse gick vi hela elljusspåret, jag, Malte och Buffy i regn t o m. Dessutom har jag bokat in mig på Bodypump ikväll och fortfarande inte nu på eftermiddagen avbokat den fast jag inte känner för att träna något alls. Men vet ju att jag kommer må så bra efter träningen, endorfinerna kommer verkligen igång av det.

Nu ser regnet ut att ha försvunnit och jag hoppas att vi får se solen igen snart, även om jag tycker regn är väldigt mysigt. Då måste man vara inne och mysa:-)

Måste också skryta att min inlämningsuppgift som jag slet mitt hår för i början på maj blev godkänd. Hurra, hurra. Har inte hört något om den andra än, men det tar nog ett tag till.

På lördag blir det vindrickande med de två essen; Sara och Sanna. Brukar bli mycket roliga diskussioner om allt möjligt

Inga kommentarer: