torsdag 7 juni 2007

skattepengarna

Hejsan,


i tisdags kom de, de äntligen efterlängtade skattepengarna och idag har jag gjort av med nästan allt som jag skulle spara till semestern. Visst är det intressant så säg:-), att jag dessutom inte har lämnat Götene en gång är kanske skrämmande. Man kan shoppa så mycket via nätet och idag var det träningskläder. Var ute och tog ett joggingsvarv i spåret i går morse och kände att det kanske var dags med kortare byxor och tröja i värmen. Nu har jag alltså inhandlat Nike joggingbyxor i caprimodell och en tillhörande tshirt för 1000 kronor. Så nu blir det att ut och jogga för mycket pengar. Häromdagen gjorde jag även ett besök på adlibris.com och det blev ganska dyrt det också...
Men shopping är ju så roligt...
C.

2 kommentarer:

blurrygirl sa...

Nätshopping är skitbra, skönt att slippa trängas med alla andra shoppinggalna människor. Hoppas kläderna kommer passa bra :) ses imorgon fredag :)

Hellborg sa...

Härligt Carre, ut i spåret bara!