lördag 17 november 2007

arla morgon

Så var det lördag, men ingen lugn och ro i min kalender. Ska jobba idag och efter det blir det aktiviteter med Götene Fotoklubb i några timmar. Förutom detta ska jag tapetsera i mitt vardagsrum och igår blev min medhjälpare gipsad. Så det ser inte så ljust ut för mina nya tapeter som jag ville ha upp inför mitt Skånebesök nästa helg. Men skam den som ger sig, ska ge mig på bården som ska ner nu innan jag går till jobbet.

Varit ute på en promenad med Buffy nu. Det var länge sedan jag orkade en lång morgonpromenad och fattar inte varför jag är så lat när det bara är skönt att ta en runda på morgonen. Glömde mössan dock så jag fryser om mitt huvud.

Min frukost var nog inte så nyttig, räkmacka och Coca cola, men pigg blev jag i alla fall. Ska nu sätta på lite tevatten och ge mig på bården.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.