måndag 19 november 2007

Måndag morgon...

...igen. Men idag känner jag mig ganska glad, undrar varför? Helgen flög undan utan en enda lugn stund. Jo, förresten jag satte mig igår kväll för att se lite på TV men somnade med en gång så det var bara att lägga sig och när klockan ringde imorse trodde jag att någon skämtade med mig. Tyvärr så var det sanning och jag fick släpa mig upp. Men efter ett joggingvarv med Buffy som var superpigg känner jag mig glad och vaken.

Helgen har stressats igenom, med jobb, Fotoklubben både lördag och söndag, vindrickande hos Blurry med utgång efter. Blev bjuden på Päronkonjak som var god, tack för den. På bussen hem fick jag hjälp med min mp3spelare ev en mycket trevlig kille.

Igår var jag trött så på förmiddagen blev det endast promenad med Buffy och lite vilande innan det var dags för Fotoklubben igen. När alla priser var utdelade och kaffet slut så åkte jag hem och tog bort det sista av den gamla bården och slipade alla skarvar inför målningen som ska ske ikväll. Körde även lite färdtjänst på kvällen och fick en lektion i tapetsering med EasyUp tapeter med goda tips och råd.

För er som fortfarande vägrar Facebook, säger jag bara synd för er.

Inga kommentarer: