måndag 26 november 2007

Nästan frisk

Min förkylning är ganska mycket borta nu, lite halsont och ont i örat men annars är jag nog fit for fight igen. Helgen var verkligen helt galen, men jag tillbringade fredagen i stillhet och vaknade faktiskt i lördags utan feber. Men då drog cirkusen igång, kl nio kom min ena bror med sin familj och installerade sig. Efter ett tag märkte vi att mitt bredband var dött och när min andra bror kom med sin dator som vi satte upp mot grannens trådlösa nätverk märkte vi att endast det lilla samhället av alla i hela stora Sverige var det enda där inte ADSL-nätet fungerade. Känner mig helt handikappad.

Under gårdagen spenderade jag lite pengar i Trollhättan på en trevlig shoppingtur. På kvällen städade jag och läste inför bokprat som ska hållas under veckan.

Imorgon är det kurs hela dagen och sedan kommer hemliga pappan till biblioteket på kvällen. Hoppas att det kommer lite folk.

Inga kommentarer: