torsdag 15 november 2007

Snö

Så har det då kommit lite snö, fast det ser mest ut som filmsnö och känns lite fuskigt tycker jag. Men lite ljuser det upp novembermörkret.

Jag har just fått ett mail från min handledare och nu vill ha han text av mig, ojojoj. Hur ska jag komma igång med det? Får ta mig i kragen igen och sätta fart på den här jäkla uppsatsen nu. Men i helgen blir det tapetsering och fotoklubben som tar min tid i anspråk. Hoppas dock att jag hinner med lite läsande och skrivande också.

Så har jag idag också bokat klart allting inför Englandsresan, härligt. Flyg, tåg, konsert, och hotell allt är bokat och klart. Känns skönt att få sådant ur världen tycker jag. Ska träffa Blurrygirl i helgen och planera resan lite mer.

Nu ska jag snart ha pass i lånedisken så det är dags att jag gör iordning mina grejor.
Ha det!

Inga kommentarer: