onsdag 21 november 2007

Mina tapeter...

...är lite motsträviga att få upp, det tar tid. Men jag hann faktiskt två våder på lunchen, hoppas hinna mer ikväll. Önskedrömmen är att lyckas få upp alla ikväll, så kan jag få hjälp med listerna imorgon och så är allt klart att flytta in. Sedan är det bara att köpa ny matta och TV. Men det får vänta tills efter Englandsresan som väntar runt hörnet.

Annars har det varit fullt upp idag, har hållit ett bokprat för en stor klass 7:or som satt helt tysta. Förstummade av min svada antar jag.

Snart är kl 19 och jag får gå hem och tapetsera mer, håll tummarna.

Imorgon ska jag på en hemlig tripp, ska bli spännande.

1 kommentar:

Anonym sa...

He he.. de är riktigt tysta! En kamp varje lektion att få dem att ens säga ja eller nej. Och jag har dem i såväl SO som Svenska. Puh! Tack för hjälpen!