tisdag 27 november 2007

Rörigt värre

Allting brukar köra ihop sig så här i slutet av året. Man planerar så mycket och så ska man hinna med en massa saker innan jul och nyår. Dessutom ska jag bort på en minisemester denna helgen och sedan blir det en tripp till England med Blurry och sedan är det nästan jul. Fascinerande, att jag sedan är himla trött av en jobbig förkylning som vägrar försvinna gör inte livet lättare. Men jag går ju alltid omkring och tror att imorgon blir allt bättre, har alltid trott det och kommer nog alltid att tro det. Tyvärr brukar det inte bli bättre, någon gång kanske men långt ifrån alltid.

Igår jobbade jag lite med uppsatsen, tog en långpromenad med buset, lyssnade på the River med Bossen och hade trevligt sms-samtal. Kvällarna känns alltid väldigt korta, tillbringade lite tid på ICA också med att hämta paket och konsertbiljetter. Fick redan då anbud på en biljett som jag har över, men jag håller platsen öppen för fler intressenter. Förresten, någon som vill gå på Iron Maiden på Ullevi nästa sommar med mig?

Eftersom festernas mästare inte kommer ordna någon berömd juldagsfest iår, börjar trevande planer att ta form, fast alla hoppas vi fortfarande på dig, bara så du vet. Du är den bästa!!!

Inga kommentarer: