torsdag 30 oktober 2008

Förkylningar

Åh vad trött jag är på förkylningar, eller rättare sagt en, den som jag dras med. Igår trodde jag att jag var frisk så jag gav mig ut på en joggingtur och naturligtvis imorse vaknade jag med ont i halsen och "klet" i ögonen. Vad trött jag blir!!! Denna hösten har varit ett enda stort bottennapp vad det gäller träning och igår kväll kände jag för att komma igång, hade många dumma och tråkiga tankar som krängde omkring i huvudet och jag ville få utlopp för dem. Buffy tyckte i alla fall det var trevligt för nu kommer vintern med kallt väder och det är hennes högtid och hon hade mycket spring i benen som hon kanske fick utlopp för.

Jag försöker kurera det deppiga humöret med bra musik, men jag har ju tyvärr inte möjlighet att gå runt med lurar på hela dagen, då skulle inte någon få någon service på jobbet.

Idag ska jag snart nu iväg till jobbet och nu är det gallring som gäller, bort med alla tråkiga hyllvärmare så det blir snyggt och lockande i hyllorna. Vissa av böckerna har inte varit utlånade sedan jag gick i grundskolan och det är ju i och för sig inte längre sedan än 12 år, (kommer aldrig bli äldre än 27) men det är för länge för att en bok ska kunna lånas ut.

Idag börjar Götenes filmfestival och jag hoppas se många glada ansikten där, själv ska jag jobba men tänkte även försöka gå på någon film. Men inte Saw 5, den hoppar jag.

Sedan kan jag göra reklam för en ny EP som släpps snart, finns att förboka på CDON.com
och här har ni bandets reklam för releasepartyt:

Idag blir det lång jobbdag men det är det värt för imorgon är jag ledig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg dig och Lina i gårdagens blaska. Lokalkändisar! Ooooh....
;)