söndag 19 oktober 2008

konsertåret 2009

Något ska väl gå vägen ändå. Nu har vi trogna fans bokat konsertbiljetter till Depeche Mode i Köpenhamn 30/6 2009. Så nu måste man bara se till att få semester då också.

Kan också med lycka meddela att rösten är på väg tillbaka. Ska nu ta ett värmande skummande bad också så kommer jag nog nästan vara återställd imorgon. Har lyckats prata i telefon lite t o m idag trots att jog inte skulle det. Men man få vara noga med att presentera sig när man låter som jag gör idag.

Kanske en av deras bästa? Fast alla är ju underbara...


2 kommentarer:

Marie sa...

Tror jag det att rösten kom tillbaka när du skulle boka Depeche-biljetter...

Carola sa...

Ja, den fick lite nytt liv vid dessa trevliga planer. Men nu sitter jag på skolan och låter precis som alla killarna på skolan gör. De tror nog mest att jag retas med dem så jag sitter och ser sträng ut. Trodde knappt jag skulle sakna glasögon, men svårt att se sträng ut utan dem. :-)