lördag 25 oktober 2008

Partymode ON

Så var det lördag eftermiddag och jag sitter som vanligt på min stol framför datorn och försöker få ner ord på papper eller åtminstone på mitt worddokument. Lite chatt och surfing blir det mellan varven. Min hyresvärd har varit ute i trädgården hela dagen och gett mig dåligt samvete, men det blir himla fint när löven försvinner. Jag hoppas dock fortfarande att stormen som kanske ska komma inatt klarar biffen med resten av trädgården, det har skett förr och jag hoppas att det händer igen. Speciellt på min del av trädgården. så kan jag vila imorgon vilket jag kommer behöva.

Ikväll blir det party med kända och okända människor och utgång som jag räknar med. Mitt största problem just nu är vad 17 jag ska ha på mig. Antagligen så blir det stealthmode också ikväll eftersom jag inte kan komma på någon bra outfit så det blir nog svart rakt över och så får jag dansa bort alla bekymmer istället. Men dans på den festen dit vi kommer är inga problem, musiken kommer vara super det vet jag redan nu och dans kommer att ske.

Jag hoppas att alla ser fram emot en trevlig kväll, precis som jag gör.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer bli en hejdundrande baluns ikväll, om vi har tur. Vi blir ett blandat gäng kändisar och nykomlingar så det har all potential att lyckas. Stereon är laddad och kylen full med sprit. Snart är det dags... Ses om ett par timmar! ;)