onsdag 22 oktober 2008

Öppna liv

Med Internet kan man få veta mycket om människors liv, tex var de bor, om de bor ensamma, när de fyller, hur många år de fyller och annat smått och gott som jag egentligen inte tycker att alla borde få veta om en person så enkelt. Men sedan att jag sedan blir väldigt sur när personen spärrat av sitt Facebook konto stämmer inte riktigt med vad jag egentligen anser om tillgänglighet på Internet. För jag avskyr avspärrade Facebook-konton, trots att jag själv har spärrat för andra än mina vänner.
Är man motsägelsefull så säg???

Onsdag idag, ganska smärtfri än så länge och ikväll är det bio, vi visar Mumien 3 för er som inte har något för er ikväll. Själv ska jag dock slava på med min uppsats under tiden andra människor kopplar av och njuter av filmen och alla specialeffekterna...

4 kommentarer:

Marie sa...

Jag gillar att få dela liv med människor. Leve internet:):)

Carola sa...

Jag håller med dig, hittade så himla mycket intressant info igår, ska fortsätta sökningen idag. Ska bli skoj...

Marie sa...

Jasså, man kanske kan få lite info? I ett slutet meddelande på face book eller något...

Carola sa...

Det kan vi nog ordna!