söndag 19 oktober 2008

söndag morgon eller i alla fall förmiddag

och jag sitter här relativt pigg. Orsaken är att min röst är helt väck, inte konstigt att min förkylning försvann snabbt som attan när den tog med sig rösten. Igår morse kunde jag kraxa men framåt dagen försvann även kraxet och det blev tyst. Som tur var hann jag göra alla ärenden och hämta mitt 18-kilos paket på posten innan den försvann helt. Så alla lördagsplaner fick ställas in och jag fick sitta hemma med min DVD i lugn och ro. Vilket ärligt talat inte var helt fel och jag hade en mysig kväll med det obligatoriska sms:andet. Jag blev lugnad när jag visste att andra lördagsfirare hade det bra...

Så om någon skulle ringa mig idag är jag inte snobbig när jag inte svarar, jag kan helt enkelt inte, bara så ni vet och så bliur det tyvärr ingen skype idag heller. Jag hoppas verkligen att Filip dyker upp på bion ikväll för sälja biljetter går inte så bra för mig, dörrvakt är nog mitt jobb idag snarare. och har inte rösten fixat sig tills imorgon när jag ska ha en praktikant som går bredvid mig så får hon vara min tolk. Så det mesta löser sig hoppas jag.

För att inte deppa ihop så visar jag lite bilder sedan förra helgens fest.









Som ni ser var dansen vild och till så bra musik. som tex:



Andra intressanta detaljer från igår är att jag missat en väns förlovning, och jag som ska vara informationsexpert. Men hon ska inte tro att hon ska komma undan.


Idag ska jag inte göra så mycket, fortsätta dricka honungsvatten, inte kunna småsjunga som jag brukar göra, läsa, tvätta och städa. Ha en skön dag kort sagt för imorgon väntar en ny arbetsvecka...


3 kommentarer:

Marie sa...

Jag ringer inte då...:) och hoppas att det inte är mig du var trött på igår! Massa krya på dig-kramar
Sluta förresten upp med biblioteksviskandet så tär du inte så mycket på rösten:)

Carola sa...

Aldrig trött på dig, var en jobbgrej som löste sig med att rösten försvann. Att rösten försvinner på mig som tjatar så mycket är väl inte konstigt egentligen.

Anonym sa...

Vilka oerhört vackra bilder från festen. Otroligt att jag aldrig blir dålig på bild! ;)
Får bli fest ihop snart igen, hoppas jag?