torsdag 25 december 2008

GOD JUL!

Så var det redan juldagen. Julafton gick fort trots att vi inte gjorde så mycket. Åt för mycket, drack en del goda saker och sov framför Kalle Anka, bästa tuppluren på hela året.

Jag var tomtens chaufför en gång och nästa gång var jag tomte själv, än så länge är jag inte igenkänd, jag har hört mig för på morgonen här.

På kvällen lekte vi paketleken och trots mycket slit fick jag bara tre julklappar. Fast de var mycket fina och användbara.

Julklapparna som Lotta och Malte skulle fått idag är redan uppätna av Buffy och Malte, räddade ett litet ben till Lotta dock. Det ska hon få ikväll...

Nu ska jag slå in julklappar innan alla gäster kommer. Sedan är det bara att vänta på att tomten kommer till oss...

Hoppas att ni alla ha en god jul!

Inga kommentarer: