måndag 15 december 2008

Trött

Denna dag känner jag mig helt färdig, är så trött. Var lika trött hela dagen igår men på söndagar ska man vara trött och jag tänkte inte på det så. Men jag kunde inte somna på kvällen och då fortsätter tröttheten och jag hoppas att det inte blir någon ond cirkel av detta.

Helgen har annars varit toppen, tillbringade en mycket trevlig kväll hos familjen Persson med god mat och Idol-final i fredags.

I lördags var jag ute i skogen med släkten och valde ut årets julgran, det blev en stor och kraftig gran i år. Senare på dagen gick jag en lång promenad med Buffy och sedan var det redan kväll och dags att göra sig iordning för fest i Lidköping. Det var det trogna gänget på förfesten och som vanligt var det trevlig musik och trevliga samtal. Vissa personer med ryggskott hoppade över Harrys men vi andra tog oss dit och dansade till alla möjligt. Det var mycket folk ute och en del trevliga bekanta.

Kvällen avslutades med ostburgare och bussresan hem. Alltid lika spännande...

Igår var jag på fullsatt bio och kollade på Rallybrudar, som jag tyckte var rolig och så vill jag också ha en rosa amazon. Väl hemma fick jag igång Die hard 4.0, också intressant men kanske något overklig.

Inga kommentarer: