onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!!

Vill bara önska alla ett gott nytt år så här på nyårsafton. Jag ska snart börja förbereda mig för kvällens event, men först var jag tvungen att fixa in lite musik i min nya snygga mobil. Ladda kameran är också snart att göra. Ska snart visa lite bilder från jul och kan ta med nyår så samtidigt tänkte jag.

För er som vill veta hur allt blev ikväll för nyår så blev det såhär, Buffy hittade en hundvakt så hon får stanna hemma och hålla ställningarna, själv ska jag vara ute hela natten och sova över på plats. Det som är tråkigast av allt är att stackars Sanna blev sjuk och missar alltihop. Det känns inte så bra men jag hoppas att hon snart blir bättre. Hon missar det rosa bubblet som jag köpt för att fira in året med, stackarn.

Nu ska jag packa lite saker och sedan om jag hinner koka lite mer god knäck.

1 kommentar:

Marie sa...

Ha en riktigt trevlig kväll! Det där med att sova över på plats gör mig aningen orolig men jag antar att det är en privat fest... Stora kramar! Du har inte lust att ses den 4:e?