tisdag 23 december 2008

julstök

Tänk att jag aldrig lär mig bli klar i tid med saker, kanske ett nyårslöfte för nästa år. Sitter här nu med halva lägenheten nedriven och mitt i städningen och trots det sätter jag mig och surfar. Jag har verkligen ingen jobblust idag, vill hellre ha allting klart och börja fira jul redan. Men så fungerar ju inte saker så istället ska jag ta mig i kragen och städa och pynta klart. Allting är ju så underbart när julen väl är färdigpyntad...

Trots att det bara är dan före dopparedan har jag redan fått massor av fina och bra julklappar. Buffy också och hon tackar så mycket...

Idag efter min städning ska jag få träffa Vera och det ska bli härligt. Jag hoppas även lyckas träffa Hilda och Einar under någon mellandag, det borde väl gå att få till tycker jag.

Två uppdrag som tomte har jag fått och jag ska träna idag på mina "Hohoho! Finns det några snälla barn här?" Så julafton är lika fullbokad som vanligt och det riktiga julfirandet börjar på juldagen som det alltid har gjort för mig.

nej, nu blir det A christmas duel och mer städning!
Trevlig uppesittarkväll på er allihop!

Inga kommentarer: