tisdag 15 april 2008

beach 2008

here I come, nej jag skämtar nog. Men idag kan den friskvårdsansvariga på jobbet vara stolt över mig, först ett varv i spåret imorse och sedan mental friskvård genom hypnos och suggestion. Därefter lite obligatorisk sömn som alltd efter hypnosen. Sedan dagens stora svårighet, intervju med bibliotekarie i en grannkommun och den gick faktiskt som smort, fast att skriva rent en 1-timmes intervju tar nog sin tid. Sedan hem äta och ladda inför kvällens träning med min nya träningspolare. Vi körde crosstrainer, lite styrka, mest axlar och sedan var det ett boxpass där vi körde hårt. Känns redan nu, kan jag erkänna. men dagen var inte slut där eftersom Buffy ska ha motion också, så efter duschen var det in i bilen och upp till kullen där solen gick ner i lagom takt och en härlig men kanske något stel promenad blev av. Väl hemma igen var det åter in i duschen för att tvätta en lerig hund och sedan lite käk. Borde nu sätta mig och skriva på uppsatsen men känner att sängen lockar allt för mycket.

Denna videon körde jag som inspiration innan träningspasset:

Speciellt fotarbetet försökte jag ta till mig

Imorgon har jag ytterligare en semesterdag men lika fullbokad denna med läkarbesök, Biblioteksråd och en massa samtal att ringa, samt ett bokprat att förebereda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat tjejen! Passar bra till helgen :)