måndag 14 april 2008

Borde verkligen

Nu sitter jag här framför datorn och borde verkligen renskriva vad som AB sade på intervjun idag men istället surfar jag och shoppar. Trots att min budget är begränsad har jag lagt bud på smink på tradera idag samt att jag nyss fick tips om en rolig shoppingsida som jag bara älskade med en gång: Fluffbabes; make life fluffy Så nu sitter jag här snart 300 kronor fattigare och skulle lätt ha kunnat bli flera tusen fattigare. Finns rosa hundhalsband med strass i Buffys storlek, vad snygg hon skulle bli i det.Jag tackar blurry för tipset, här kommer jag bli fattig.

Sedan kollar jag också in lite videor på Youtube, en kompis från fornstora dar har lagt ut en video med sitt band. Någon gång ska jag allt se dem live, men än så länge får jag nöja mig med videon:


Har haft en trelig kväll med trevligt främmande, te, melonmix, morötter och cashewnötter, smaskens. Nej, nu ska jag skriva minst en halvtimme till, imorgon om allt går som det ska kommer jag ju ha ytterligare en intervju att renskriva, pust och stön.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sidan var så bra alltså...låter farligt :( Mer än bling-bling plåster antar jag.

Anonym sa...

Tjenis! STARKT JOBBAT IDAG! :D Kom ihåg att stretcha bara! ;) Kom på en sak, lillasyster surrade om en sida med billigt smink: http://www.kicki.be/shop/ Nu ska jag duscha länge och sen fylla kroppen med energi, är verkligen helt slut! :) Ha det kanoners så ses vi!

Carola sa...

Blurrygirl: Köpte fler totalt onödiga lyxsaker som jag hoppas kommer snart.

Petronella:Glömde stretcha och är redan stel, får ng rulla ur sängen imorgon bitti.