fredag 11 april 2008

Utvecklad

Så var man då hemma från två dagars utvecklande med jobbet. Har haft det bra, ätit godis, glass och mat i mängder så vi nästan rullade ut från hotellet igår. Köpa något marknadsgodis var det inte tal om kan jag säga. Det var inte kul heller att ställa sig på vågen i morse men om jag sköter mig i helgen så kanske den har stabiliserat sig till måndag. Har hittat en ny träningskompis som jag har bokat pass med till på tisdag. Men jag och B sprang allt ett varv imorse, hoppas nästa vecka att jag kommer upp i två varv. Ikväll om inget annat händer blir det stavgång med Buffy på Kullen. Nu har mina stavar äntligen hittat hem, så i sommar ska det bli en stavsommar.

Annars blir det en lugn helg med fokus på uppsatsen. Ett försenat födelsedagskalas kanske det blir, avslutningen på helgen bli fika med Blurry. Städning blir också, mycket grus inne hos mig nu och en storstädning behövs. Ska bara överleva jobbet en hela dag först.

Inga kommentarer: