fredag 25 april 2008

Han skar mig i lillfingret...

...och hittade en mörkröd liten stenhård kula. Så nu hoppas jag att mina problem är över. jag trodde t o m att direkt efter bedövningen så skulle jag var helt okej, men icka sade Nicke, igår hela dagen efter det att den härliga bedövningen släppt hade jag superont och knaprade piller och höll armen i högläge. Men ont hade jag ändå. Usch!! Inatt sov jag inget vidare, men hoppas att idag blir en bättre dag, om jag bara kommer ihåg att inte använda fingret för mycket för då gör det ont igen.

Men operationen var väldigt lyckad, fort och lätt gick den, det är en otrolig service på sjukhuset måste jag säga och alla är jättegulliga. Men det var skönt att koma hem också. idag har jag semester och ska skriva på min uppsats, vilket jag insett kan vara lite svårt, när fingret värker. Men jag ska försöka... Skam den som ger sig.

1 kommentar:

Hellborg sa...

Har bokat biljetter till byn 5/6 :=))