tisdag 22 april 2008

För idag är det tisdag

Solen skiner, det är typiskt eftersom jag måste tillbringa den mesta tiden inomhus framför min dator. Igår tog jag en ledig kväll från uppsatsen och pysslade med annat, mycket vila var det dock. Ikväll blir det träning med min nya träningspolare, vi ska puckla på varandra allt vi kan. Efter det tänkte jag ta ner mina adventsljus från altanen och städa den lite. Så ikväll blir inte så mycket uppsats heller, men jag ska skicka iväg min lilla text till min handledare för godkännande inför etappsemninariet. Gjorde en till intervju igår och den blev inte så lång och det känns skönt eftersom renskrivning tar otroligt lång tid. Imorgon ska jag på ytterligare en intervju, på min gamla arbetsplats, det ska bli skoj att se de gamla kollegorna igen.

Nu ska jag låna ut lite mer böcker.

Inga kommentarer: