fredag 11 april 2008

Snart!

Bara en timme kvar till helg, hur underbart är inte det. För att lägga lite guldkant på helgen kom även nya böcker till biblioteket nyss och jag har redan snattat åt mig två stycken, senaste Vargbröder och White nights, senaste Cleeves på engelska. Så jag har lite kvällslektyr, annars läser jag just nu senaste Billingham. Jag har inte läst honom förut men än så länge är det helt OK. Det blir mycket deckare just nu känner jag.

Ett typiskt tecken på att det är helg är att molnen nu hopar sig och antagligen blir det dåligt väder i helgen. Inte för det spelar mig någon roll, jag ska ändå bara sitta vid datorn och ha skrivångest.

Har hittat nya roliga personer på Facebook idag, alltid skoj att utöka sin kompislista. Min nya träningskompis fanns där, skoj. Tyvärr kunde jag inte boka det vi planerat, det var redan fullt. Jessica måste vara den populäraste tränaren på gymmet. Jag kollade klockan 8 imorse och då var det redan fullt och reservplatserna upptagna.

En vacker, deppig låt får starta helgen:


Jag har nu bestämt mig för att sluta en halvtimme tidigare, om jag hinner klart med det jag håller på med. Håll tummarna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjabba tjena hallå! :) I found you to! Är väääldigt sällan inne på facebook, blev tokskeptisk när andra började prata om hur omöjligt det är att gå ur om man känner för det. Och att de äger alla ens bilder man laddar upp? Nu ska jag kika vidare här inne! :) Ha det kanoners!